۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۹۴۱۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

استکبار ستیزی مهم ترین شاخصه ایجاد تمدن نوین اسلامی است 

استکبار ستیزی مهم ترین شاخصه ایجاد تمدن نوین اسلامی است 
مازندران - حجت الاسلام شکریان، استکبار ستیزی را شاخصه اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی در گرو مقابله با استکبار جهانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هماهنگی سیزدهم آبان ماه اشاره به فرا رسیدن روز مبارزه با استکبار، گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پرچم دار مبارزه با استکبار در قرن اخیر بوده اند.

وی، استکبار ستیزی را شاخصه اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی در گرو مقابله با استکبار جهانی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پرچم استکبار ستیزی از سوی امام راحل در این کشور برافراشته شد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب این پرچم را در جهان بر افراشته نگاه داشتند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر مبنای اصول بنیادین نظیر استکبار ستیزی پایه گذاری شده است، بیان داشت: همین روحیه استکبار ستیزی ملت ایران موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف شده است.

وی با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان در 43 سال اخیر علیه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: این ملت بزرگ در سایه همان آرمان های متعالی در همه عرصه ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه از مواضع حق طلبانه خود در برابر دشمنان و مستکبران عالم عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: ایستادگی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب، همواره جزء اصول غیر قابل تغییر ملت بزرگ ایران بوده است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران همواره زنده و پویا خواهد ماند، ادامه داد: به طور حتم ایستادن در برابر زیاده خواهی های دشمنان، ملت ایران را در عرصه های مختلف مقتدر تر خواهد کرد.

وی با بیان این که حوادث قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران اسلامی درس آموز است، گفت: باید جهت گیری ها و موضع گیری ملت بزرگ ایران و مسؤولان کشور بر اساس اندیشه ها و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه استکبار ستیزی و جهت گیری های انقلاب، تصریح کرد: مبارزه و مقابله با جریان های استکباری و مستکبرین عالم در ذات ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی است و به طور قطع این جهت گیری ها و این روحیه مبارزه و مقاومت در ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و سوابق ایران اسلامی در مواجه با مستکبران عالم، خاطر نشان کرد: مسأله استکبار یکی از مسائل مورد تاکید قرآن کریم است و همه موضع گیری های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با مستکبرین عالم، ریشه قرانی دارد و این باور و اعتقاد دینی و قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به خوی استکباری دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در جهان و منطقه، تاکید کرد: امروز شکست های مفتضحانه نظام سلطه و دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا در منطقه و جهان با تدابیر رهبری و مجاهدت های سرداران پرافتخار و شهیدی چون سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش و هوشیاری و وحدت ملت های مقاوم و مسلمان منطقه رخ داده است./950/پ210/

ارسال نظرات